עולם ירוק בעזרת פירוק רכבים

בתור בחור שאכפת לו מהסביבה ומתחבר מאוד לירוקים נציג היום מספר נקודות חשובות מדוע כדי לבצע מכירת רכבים לפירוק

מכירת רכבים לפירוק

נושא המיחזור בשנים האחרונות בעלייה מתמדת , כולנו מודעים לחשיבות הנושא , לאחרונה תאגיד המיחזור עלה בקמפיין חינוכי ותורם מאוד ברשת שבא ומעודד אותנו לתרום לאיכות הסביבה בכל התחומים החשובים כמו מחיזור בקבוקים ואריזות,  אבל הלו ? נראה לי ששכחת משהו חשוב עוד יותר , מה עם מכירה של רכבים לפירוק ?

ישנה חשיבות כבירה גם לנושא פירוק רכבים והשימוש בברזל אבל איך זה עובד ? מהן השלבים ? לפניכם מספר שלבים עיקריים הקשורים למיחזור פירוק מכוניות.

שלושה שלבים – רכבים לפירוק

1)נמכירה של רכב פירוק רכביםיקוז נוזלים – בשלב הראשון כדי להבטיח שתהליך הפירוק יהיה תקין עלינו לנקז את כל הנוזלים מהרכז , נוזלים אלו הם דלקים שונים ושמנים שחייבים להיות מנוקזים בצורה מבוקרת על מנת להבטיח פירוק רכבים תקין ובמקביל לשמור על איכות הסביבה. בנוסף יש לטפל בחומרים הכימיקלים ברכב.

2)פירוק רכבים לחלפים לשימוש חוזר – לפני שרצים לפרק את כל הרכב כמקשה אחת יש לבדוק בקפידה באיזה מכונית מדובר והאם אפשר לפרק רכב למטרה נוסף שהיא חלקי חילוף. היום נעשה שימוש רב בחלקים של רכבים לפירוק לטובת מכירה לסוחרי חלקי חילוף לרכב לתיקון ומכירה מחדש .

3) התהליך עצמו – פעילות המיחזור מתחילה לאחר שכל הדלקים והנוזלים כבר לא ברכב , אני מפנים את הרכב למגרש ייעודי של רכבים לפירוק ושם בתוך מספר דקות הרכב נהפך לגוש מתכת ורבבות של חלקיקים קטנים של ברזל נערמים להם. יש לבצע בידול של החומרים כגון ברזל , זכוכית , פלסטיק ועוד. כדי להבטיח שתהליך הפירוק והמיחזור יעבור בצורה הכי תקינה שאפשר יש לתת דגש על השלב מספר 1+2 על מנת שנוכל להגיע לסיטואציה שבתהליך הפירוק עצמו נישאר עם 90% ברזל.

צפו כיצד מתבצע פירוק רכב על ידי משאית לפירוק

הרכב שלכם יכול להתאים לגריטה , בדקו אם הרכב שלכם עומד בסטנדרטים לפי חוק גריטת רכב . למאמר מעניין משנת 2014 לחצו כאן.

לנושא מיחזור של מקררים ומכונות כביסה וצפייה בתהליך צפו בסרטון מבית אתר YNET:

You may also like...