סימנים לכך שהמצבר עומד להתרוקן – מה שצריך לדעת על מצברים לרכב

איך להימנע ממצב שהרכב לא מתניע בשל התרוקנות המצבר, ומה אפשר לעשות אם נתקלתם במצב הזה?

אין ספק שאחת הסיטואציות המתסכלות ביותר היא לגלות שהרכב לא מתניע. גם אם זה קורה כשלא ממהרים לשום מקום, עדיין צריך למצוא מישהו עם כבלים ואחר כך לקחת את הרכב למוסך לבדוק אם יש צורך להחליף מצבר ואם זה לא מספיק, אז במקרים מסוימים אין ברירה וחייבים להזמין גרר. האם אפשר למנוע את המצבים הללו? התשובה חיובית, כל עוד עוקבים אחרי מצב המצבר וערים לסימנים מסוימים ולתוחלת החיים של הדגם שברשותכם.

איך תדעו שהמצבר עומד להתרוקן?

אז לתחזק את הרכב זה כנראה לא הצד החזק שלכם ,בכל הקשור למצברים ברכב, יש שתי פעולות חשובות שצריך לעשות. הראשונה היא להימנע מהשארת פנסים דולקים או כל מערכת חשמלית אחרת של הרכב. השנייה היא לא להשאיר את הרכב זמן רב ללא הפעלתו. כמו כן, מומלץ לבדוק את מצב המצבר באופן שוטף ולהיות ערניים לסימנים אשר יכולים להעיד כי הוא עומד להיגמר. הסימנים יכולים להיות קושי בהתנעה, פעולת מזגן חלשה ועמעום התצוגה בלוח המחוונים. עם זאת, כל אחד מהסימנים הללו יכול גם להעיד על בעיה אחרת שלא קשורה למצבר ולכן אין צורך בהחלפת מצברים, ולכן הדרך הטובה ביותר היא לדעת מה אורך החיים של המצבר ולדאוג להחלפתו בזמן, לפני שהוא מתרוקן לגמרי.

אורך חיים ממוצע של מצבר הוא כשלוש שנים (התאריך אמור להיות רשום על גבי המצבר), אך קיימים הבדלים בין מצברים של חברות שונות, כמות האמפר וצריכת החשמל של הרכב הספציפי שברשותכם ולכן המצבר יכול להתרוקן גם קודם.

ערנות למצב המצבר תמנע מכם מצב שהרכב נתקע או לא מתניע, אך מכיוון שלא תמיד קל לזהות את הסימנים, צריך לדעת מה אפשר לעשות אם נתקלים במצב כזה.

המצבר נגמר – מה אפשר לעשות?

כשהמצבר נגמר יש שתי אפשרויות עיקריות. האפשרות הראשונה היא להזמין גרר, לשלם עבור החלפת מצבר או לגרור את הרכב למוסך ולהמשיך שם את הטיפול ברכב. האפשרות השנייה היא להזמין שירות החלפת מצברים עד הבית מאיש מקצוע. שירות כזה שולח אליכם איש צוות עם מצבר מותאם לרכב שלכם, ומבצע את ההחלפה במקום.

לא יודעים איך מחליפים מצברים? ודאו שיש לכם מספר טלפון זמין של שירות החלפת מצברים עד הבית, ותוכלו להיות רגועים גם אם הרכב פתאום לא מתניע.

אודות הכותב:

 

לירון מצברים

המאמר נכתב על ידי לירון מצברים – שירות מצברים עד בית הלקוח: קראו עוד אודות לירון מצברים

יצירת קשר עם לירון מצברים – Google Maps

טלפון לירון מצברים לרכב – 072-3921104

כתבו עלינו גם ב – autolle.co.il

כתבו עלינו גם ב: מצברים מכירתרכבלפירוק.co.il

מאמר מומלץ לגולשים: החלפה למצבר חדש עד הבית – שירות שישדרג לכם את היום

You may also like...