התפתחות תוכניות רכבים למטרת גריטה בישראל

מתכוונים למכור בקרוב מכוניות ישנה? אל תעשו זאת כרגע! בעיצומם של פגישות על תקציב האוצר לשנת 2015 אנו כלקוחות וכאזרחים מקווים מאוד שיפתחו תוכניות גריטה של רכבים לפירוק על מנת לקבל הטבות בכדי להוריד רכב ישן מהכביש.

פירוק רכב במוסך גריטה -הדמייההשנה הרבה אזרחים מתבלבלים, אנו יודעים שקשה מאוד להעביר תקציב בימים קשים אלו בעיקר שהממשלה שלנו לא יציבה ( לדעתי לפחות ) , אז האם תהיה תוכנית גריטה או שלא? אין אנו יודעים כרגע ואולי שווה לחכות לפני שאנחנו מורידים רכבים לפירוק או מוכירם לסוחרים פרטיים לדוגמת https://fast-dismantling.com/ אך מנסיון העבר ממה שלמדנו חשוב וכדי אולי להמתין על בסיס התוכניות האחרונות של השנים עברו.

תוכניות גריטה רכבים לפירוק

בעבר היו מספר תוכניות גריטה , בשנת 2010 הייתה אחת תוכניות הגריטה המוצלחות ביותר , אלף שבע מאות רכבים לפירוק עברו לתוכנית גריה ומגרשי גריטה באשדוד ועוד ערים שהשתתפו בתוכנית לשנה זו היו פ”ת , ירושלים , קריות , ובאזור חצור הגלילית.

תוכנית נוספת שזכתה להשגים מרשימים בתחום רכבים לפירק וגריטה היא  תוכנית הגריטה של שנת 2013,  בשנה זו הורדו מהכביש רכבים רבים שזיהמו את האוויר והיו מסוכנים לסביבה, כל בעל רכב קיבל שלושת אלפים שקלים עבור רכבו הישן

כפי שציינתי בשנת 2010 וב2015 היו תוכניות גריטה וזאת אומרת שאולי כדי להמתין לפני שאתם מחליטים למכור רכבים לפירוק בשוק הפרטי , אם הרכב הישן שלכם חיכה 20 שנה בחניה או מצבו קשה ואתם עדיין מנצלים אותו חכו עוד קצת! לא למהר ,שקלו לבצע פירוק מכוניות עם תוכנית הגריטה הישראלית שאולי עתידה להיות ב2016 ! רק מה שנשאר לנו לעשות זה להמתין בסובלנות!

למידע נוסף על התהליך של פירוק רכב תוכלו לקרוא בפוסט הקודם שלנו בקישור הבא

קונה רכבים לפירוק בעיר כפר סבא >>

קונה רכבים לפירוק בעיר ראשון לציון >>

 

You may also like...