וטרינר זול בתל אביב

האם זה אפשרי – וטרינר זול בתל אביב?

חיות המחמד שלנו משחקות תפקיד חשוב ביותר בחיים שלנו, משום שהם מהווים את הסמל שלנו לביתיות (כשחוזרים הביתה ומישהו מחכה לכם), נוחות והיכולת להיות נאהב ולאהוב ללא תנאים. כל אלה הם רק חלק מהסיבות לכך שאנשים שקשורים לבעלי החיים שלהם תמיד מחפשים את הדרך הטובה והיעילה לטפל בהם, על כמל צרה שלא תבוא. עם זאת, כל בעלים של חיית מחמד יודע שזה עשוי להיות תענוג יקר ביותר, ואם אתם גם מתגוררים בעיר הכי יקרה בארץ – העניין מסתבך אפילו יותר. אז האם אפשר למצוא שירות וטרינר זול בתל אביב, או שמא מדובר בחלום שאינו בר הגשמה?

מה מכריע את מחיר השירות?

וטרינר עם כלב

וטרינר – יחס אישי לכל חייה באשר היא!

ראשית כל, חשוב לקחת בחשבון שיש גבו מסוים של מחיר שמתחתיו כמעט ואי אפשר לרדת (אלא אם כן אתם מוצאים שירותי התנדבות או במסגרת צער בעלי חיים, או כאשר אתם מאמצים חיית מחמד שניצלה וכאות תודה ארגון הסיוע נותן טיפול ראשוני על חשבונו). הסיבה לכך פשוטה – לכולם יש חשבונות שצריך לשלם והצורך הבסיסי להתפרנס. אז בכדי למצוא וטרינר זול בתל אביב צריך קודם כל להבין מה הם הצרכים הבסיסיים של המוסדות העוסקים בתחום זה, ובמה בעצם ניתן לחסוך בשלב שזה או אחר של הטיפול בחיית המחמד?

ראשית כל, חשוב לשים לב למרפאה עצמה. חשוב מאוד שיהיו בה כל הכלים הדרושים, חדר ניתוח, תרופות וחומרי הרדמה, וכן אסיסטנט שיכול לסייע לווטרינר במידת הצורך. זה פחות או יותר הבסיס. לא חייבים לובי יוקרתי בזמן שאתם מחכים לחיית המחמד שעוברת ניתוח, וגם לא חייבים קישוטים למיניהם. פרט חשוב נוסף שיכול לייקר את העניין זה מיקום – מיקום באזור מרכזי יקר לכשעצמו (ארנונה, דמי ניהול, דמי השכרה וכו’). סביר להניח שמרפאה במקום מרוחק תהיה יותר זולה מאשר וטרינר זול בתל אביב במרכז, אך זוהי כבר בחירה שלכם, מה עדיף, לשלם יותר או לנסוע רחוק.

סירוס כלבים – דגשים והמלצות

יש לציין שהמחיר מותאם לבקשת הלקוח, כיום למשל הרבה מאוד אנשים מחפשים סירוס כלבים בעיקר למי שיש בבעלותו כלב ממין נקבה, חשוב מאוד לבדוק מול מי אתם עומדים , מה הנסיון שלו, מה המחיר שלו , כמה לקוחות יש לו ואף רצוי לדבר עם לקוחותיו המרוצים שרכשו גם את שירות סירוס כלבים או חתולים ,כל אחד והצרכים האישיים שלו.

על מה אסור לחסוך?

לא לחסוך על הכלב

רצוי לא לחסוך על חיית המחמד שלכם! בריאותה חשובה

זכרו, כאשר מחפשים משהו זול, פעמים רבות חוסכים על משהו. המטרה שלכם הינה לוודא שלעולם לא חוסכים על משהו קריטי וחיוני לבריאות של בעל החיים שלכם, בין אם מדובר בחומרי הרדמה איכותיים, כלי ניתוח חד פעמים ולא כאלה שמחטאים לאחר כל שימוש. בהחלט ניתן למצוא משהו פשוט, איכותי ומקצועי שיעלה פחות, העיקר שמה שיעלה פחות – זה לא הבריאות של חיית המחמד שלכם.

בשורה התחתונה, וטרינר זול בתל אביב זהו שירות שתצטרכו דרך קבע כאשר יש לכם חיית מחמד, כך שפעמים רבות הבעלים ירצה לבוא לקראתכם על מנת להבטיח שפעם הבאה תבואו אליו שוב. באמצעות תקשורת עדינה וישירה ניתן להגיע להסכם שהכי משתלם לכל הצדדים, כאשר הצד שהכי חשוב לדאוג לו הוא זה שלא יכול לדבר בעד עצמו – בעל החיים.

טיפ בנושא אכילה לכלבים

האכלת מזון אדם לכלבים

חשוב: לא להאכיל כלבים במזון של בני אדם , פעולת האכלה רק פוגעת בקיבת בעל החיים

רצוי ואף חשוב מאוד לא להאכיל כלבים במזונות של בני אדם, אנחנו יודע שרב בעלי הכלבים והחתולים נוהגים להתעלם מהמנהג הזה אך יש השפעות שליליות ביותר על קיבתו של בעל החיים. מומלץ אך ורק להאכיל את הכלב במזונות ייעודים לו כגון דוגלי או לה קט ( לחתול ).

קישורים ומקורות חשובים:

אימוץ ומידע בנושא חיות מחמד – http://www.yad2.co.il/Pets/Pets.php

תנו לחיות לחיות , אמצו חיה – http://www.letlive.org.il/adoption

סרגי אוחנוב ,מידע על עיקור כלבים – http://xn--4dbcanpgcv9a8ecy.com/?page_id=216

עמותות תנו לחיות לחיות מידע – http://www.guidestar.org.il/organization/580176832

You may also like...