מהיכן להשכיר אוהלי אבלים?

כאשר אדם נפטר, משפחתו נאלצת להתמודד עם מגוון רחב של פעולות ובירוקרטיות שונות ומכיוון שהם מצויים במצב רגשי קשה, מדובר במשימה לא פשוטה.
אחד הפרטים להם צריך לדאוג נוגע לנושא של השכרת אוהל אבלים אותו מקום המיועד לכינוס כל האבלים והמנחמים.
אוהלי אבלים יהוו אלמנט חשוב ומשמעותי בעיקר במקרים בהם צפויים להגיע מנחמים רבים כמו לדוגמא בעת פטירה של איש ציבור.
כאן חשוב לציין שאוהלי אבלים מגיעים בגדלים שונים, כך שניתן לבחור מבין האפשרויות השונות את האוהל אשר יענה בצורה הטובה ביותר על הדרישות והצרכים.

לא יודעים איזה אוהל לבחור? באתר אוהלי הפסגה שקיים בכתובת www.hapisgarent.co.il ריכזו בשבילכם את האוהלים המומלצים ביותר לתקופת השבעה שבאה עלינו לרעה.

באנר טלפון להזמנה של אוהל

איזה סוגי אוהלים לאבלים מומלצים?

פרמטרים לבחירת חברה להשכרת אוהלים

  • מוניטין וניסיון – כמו שכולנו יודעים תקופת השבעה קשה במיוחד אך אין לזלזל בבחירת החברה. בדומה לשירותים אחרים, גם בעת בחירת חברה המתמחה בהשכרת אוהלי אבלים, כדאי לבדוק תחילה פרמטרים כמו: מוניטין, ניסיון בתחום ורמת אמינות של החברה.

  • סוגי אוהלים – חברה המתמחה בהשכרת אוהלי אבלים תציע בדרך כלל מגוון רחב של אוהלים להשכרה כאשר ניתן יהיה לבחור מתוך ההיצע את האוהל אשר יענה בצורה הטובה ביותר על הדרישות והצרכים.

  • מה כולל השירות – האם השירות כולל את השכרת האוהל בלבד או גם התקנת האוהל ופירוק האוהל. האם החברה משכירה אוהל ריק או גם את הציוד הנלווה למשל חשוב שיגיע בחבילה עם האוהל גם כסאות ,שולחנות, מקרר, מיחמים ועוד.. חשוב מאוד גם לא לשכוח את ההובלה, בדרך כלל אם תאספו את האוהל מהחנות המחיר יהיה יותר זול אך בזמן השבעה מומלץ להעזר בשירותי הובלות שונים על מנת שיהיה יותר נוח להתנהל לקראת הקמת אוהל האבלים.

  • מחירים – טווח המחירים של השכרת אוהלי אבלים הינו גבוה ויש לקחת בחשבון שהעלויות מושפעות מפרמטרים רבים כמו: גודל האוהל, הסוג ומה כוללים השירותים המוצעים בחבילה.
    יחד עם זאת, סקר מחירים מקדים יאפשר את בחירת החברה עם הצעת המחיר המשתלמת ביותר.

  • המלצות – אם יש לכם אפשרות לקבל המלצות על חברה המשכירה אוהלי אבלים מטעמם של אנשים אשר השתמשו בעבר בשירותי החברה, דבר זה יכול להוות ללא כל ספק כגורם חשוב ובעל השפעה על הבחירה.

עושים את הבחירה הנכונה

שימת דגש על כל הפרמטרים שהוזכרו ובחירה מושכלת ונבונה בחברה המשכירה, תאפשר בסופו של דבר את הבחירה הטובה ביותר בחברת המשכירה אוהלי אבלים מה שיכול להוריד מעמסה רבה מהאבלים, בידיעה שיש מי שידאג עבורכם לכל הפרטים הנוגעים לנושא של השכרת אוהלי אבלים.

מחפשים להשכיר אוהל במחיר זול? ניתן להתקשר עוד היום לטלפון: 072-392-3350