כל השיטות כיצד לחדש את האמבטיה

האבמטיה שלכם כבר דהויה רוצים לחדש אותה בלי לשלם הרבה כסף? כל השיטות כיצד לחדש את האמבטיה בזול.

האמבטיה עוד משחר ההיסטוריה הייתה בשימוש למעשה זהו מייכל פתוח לרחצה האמבטיה הראשונה שנתגלתה הייתה בשנת 1700 לפני”הס ומאז עברה תהיליכם רבים ושונים עד שהגיע לחדר האמבטיה המודרני של היום.

ישנם כמה וכמה סגנונות לאמחדרי אמבטיה וכל אחד מעצב את האמבטיה שלו כפי רצונו ונוחיותו אך ניתן תמיד לחדש את האמבטיה ללא צורך בעלויות גבוהות הבמשך המאמר נסביר כיצד לחדש את חדר האמבטיה ללא עלות גבוהה בכלל.

חידוש האמבטיה מתחלק לשלושה שלבים

צביעת חדרי אמבטיה

העניקו לאמבטיה שלכם מראה חדש ויוקרתי על ידי צביעה מיוחדת

שלב ראשון : קירות האמבטיה-   בשונה מצביעת קירות רגילים בבית האמבטיה היא מקום שבו נמצאים הרבה מים ואדים נוטים קירות האמבטיה לקבל במהרה עובש ופטריות חשוב לאוור את האמבטיה לאחר כל מקלחת ומקלחת כך נימנע היווצרות של עובש על הקירות במידה וכבר הקירות מלאי עובש יש לחדש אותם על ידי צביעה על מנת שהעובש לא יחזור על עצמו יש לגרד את קירות להוריד את העובש ולאחר מכן למרוח את קירות האמבטיה בחומר מיוחד הדוחה עובש ורק לאחר מכן לצבוע את הקיר. היום הטרנד החדש הוא כבר לא לצבוע בלבן את קירות האמבטיה אלא בגוונים אחרים כל אחד לפי טעמו ניתן לעיין במניפת הגוונים של טמבור למצוא גוון שאהוב עליכם.

שלב שני: חידוש האמבטיה עצמה האמבטיה עצמה עשוייה בראזל ומופה באימייל חאר שימוש רב באמבטיה האימייל מתחיל להתקלף ונוצרים כתמים שחורים שלאחר תקופה נוצרת חלודה על כתמים אלו רבים חושבים שאין מה לעשות עם אמבטיה ישנה אך דבר זה אינו נכון בכלל ניתן היום לחדש את האמבטיה על ידי צביעה מיוחדת לאמבטיה בהתזה זהו חומר מיוחד לאמבטיות המותז על גבי האמבטיה לאחר שעברה תהליך של הכנה מיוחדת  חידוש אמבטיה חייב להיעשות על ידי בעלי מקצוע מיומנים לא כל אחד יודע לחדש אמבטיה.

שלב שלישי: צביעת ארון האמבטיה בדומה לקירות גם ארון האמבטיה נוטה להחליף צבע ולהתיישן מהלחות הרבה הנמצאת באמבטיה כתוצאה מהשימוש בה אך גם כאן לא חייבים להחליף ארון ניתן לחדש ולצבוע את ארון האמבטיה ולעשות אותו כמו חדש לגמרי ואפילו יותר יפה גם כאן ניתן לבחור גוון אחר לשינוי האוירה של האמבטיה

זה לא יאומן שבכמה שלבים פשוטים ניתן להפוך ולשנות את חדר האמבטיה לאחר וחדש לגמרי .

 

You may also like...